Ako mislite da nije moguće sagorjeti mnogo kalorija za kratko vrijeme, niste bili u pravu. Slijedeći program je visokog intenziteta i brzog tempa. Svaka vježba se radi po 30 sekundi i odmah se prelazi na slijedeću vježbu. Vježbe koje ćete raditi su :

1. Jumping jacks -30 sekundi

2. Squat jacks- 30 sekundi

3.  Burpee -30 sekundi

4. Mountain climber- 30 sekundi

5. Tire jumps (preskakanje guma)

tire jumps

 

Skačete sa jedne noge na drugu i držite taj položaj pola sekunde pa pređete na drugu nogu – 30 sekundi.

6. High knees(visoka koljena) – 30 sekundi

Ukoliko ste početnik u crossfit-u nakon ove vježbe možete uzeti kraći predah do jedne minute

7. Box jump –  30 sekundi

box jump

 

8. Side-box jumo – 30 sekundi

side box jump

 

Postavite lijevu nogu na klupu (slika a), skočite na klupu ali zamijenite noge (slika b) i na kraju završite sa spuštanjem na lijevu nogu dok je desna noga na klupi (slika c).

9. Jumping jacks -30 sekundi

Odmorite 5 minuta, pa ponovite ciklus. Preporučuje se da ne jedete najmanje sat vremena prije treninga.

 

// workout.ba