CrossFit zahtjeva od vas određenu razinu “ludosti“. Ta ludost se svrstava u kategoriju “neću prestati dok sam živ , pa čak i nakon smrti, ja ću ustati iz svog kovčega i trenirati kao je*eni stroj“. Zbog ovih stavova crossfit i nije za svakoga već samo za odlučne i one koji su spremni dati 200% sebe. Tako na ovogodišnjim crossfit igrama smo bili svjedoci nekoliko extremno teških i ludih vježbi koje su takmičari morali obavati.
Tako na prvom mjestu ovih ludih i teških vježbi nalazi se muscle up-apsolutni zgib sa karikama, šprint sa vrećama i vježba pod imenom Big Bob. U nastavku teksta ćemo vam detaljnije opisati šta su takmičari morali raditi u sklopu ovih vježbi.

Muscle up-apsolutni zgib sa karikama

Za ovu vježbu takmičari su trebali uraditi 18 ponavljanja bez stajanja. To izgleda poprilično jednostavno zar ne ? ali to nije sve , prije ove vježbe takmičari su trčali šprint 400 metara uz brdo. Dakle 400 metara šprinta uz brdo pa tek onda se prelazi na 18 ponavljanja Muscle up, a ukoliko neko od takmičara stane prije nego što završi 18 ponavljanja dobija kaznu da trči jos 200 metara uz brdo. Da li se slažete da je ovo poprilično ludo i teško ?

muscle_ups

Šprint sa vrećama

Sljedeća vježba koju su takmičari radili je šprint sa vrećama. Vreća od 50 kilograma u kombinaciji sa šprintom na 100 metara nije jednostavan zadataka.

Trening-vrecama-pijeskom-sandbag

Big Bob

Jedna od osnovni stavki crossfita je timski rad. Svako u grupi ima isti cilj na umu: da se podigne na viši nivo. Zbog toga, svi u istom timu rade za iste ciljeve. Big Bob je jedna od vježbi koja se radi u timovima , cilj ove vježbe je da vaš tim koji se sastoji od 4 ili 6 članova izgura sanke teške 450 kilograma 100 do 200 metara. Da bi ovu vježbu učinili što težom, prije guranja sanki svaki od takmičara je morao uraditi jedno ponavljanje mrtvog dizanja maksimalne težine koju može podići.

 

 

CFV_Big_Bob