Prva sedmica

Dan 1 : 10 sklekova, 10 skokova na kutiju , 10 trbušnjaka , 10 čučnjeva ( 3 ponavljanja )
Dan 2 : 30 skokova na kutiju
Dan 3 : 10 mountain climbers , 3 minute preskakanje konopca ( 3 ponavljanja )
Dan 4 : Odmor
Dan 5 : 10 sklekova, 10 skokova na kutiju , 10 trbušnjaka , 10 čučnjeva ( 4 ponavljanja )
Dan 6 : 40 pištolj čučnjeva
Dan 7 : Odmor

Druga sedmica

Dan 8 : 1000 metara veslanja
Dan 9 : 10 sklekova, 10 skokova na kutiju , 10 trbušnjaka , 10 čučnjeva ( 5 ponavljanja )
Dan 10 : 50 spiderman sklekova
Dan 11: Odmor
Dan 12 : 10 sklekova, 10 skokova na kutiju , 10 trbušnjaka , 10 čučnjeva ( 5 ponavljanja )
Dan 13 : 800 metara trčanja (3 ponavljanja-odmor 1 minut)
Dan 14 : Odmor

Treća sedmica

Dan 15 : 10 mountain climbers , 3 minute preskakanje konopca ( 3 ponavljanja )
Dan 16 : 1000 metara veslanja
Dan 17 : 100 klasičnih trbušnjaka
Dan 18 : Odmor
Dan 19 : 10 mountain climbers , 3 minute preskakanje konopca ( 3 ponavljanja )
Dan 20 : 1000 metara veslanja
Dan 21 : Odmor

Četvrta sedmica

Dan 22 : 100 klasičnih trbušnjaka
Dan 23 : Odmor
Dan 24 : 10 mountain climbers , 3 minute preskakanje konopca ( 5 ponavljanja )
Dan 25 : 50 klasičnih trbušnjaka
Dan 26 : Odmor
Dan 27 : 10 sklekova, 10 skokova na kutiju , 10 trbušnjaka , 10 čučnjeva ( 5 ponavljanja )
Dan 28 : Odmor

 

Dan 29 :  Zadnji dan mjeseca radite rezime dosadašnjih vježbi, te će biti dosta naporniji dan nego prethodni.

– 10 sklekova, 10 skokova na kutiju , 10 trbušnjaka , 10 čučnjeva ( 10 ponavljanja )
– 100 klasičnih sklekova
– 10 mountain climbers , 3 minute preskakanje konopca ( 8 ponavljanja )
-1500 metara veslanja

Predhodni mjesečni izazovi :

Crossfit mjesečni izazov #9

Crossfit mjesečni izazov #8

Crossfit mjesečni izazov #7

Crossfit mjesečni izazov #6

Crossfit mjesečni izazov #5

Crossfit mjesečni izazov #4

Crossfit mjesečni izazov #3

Crossfit mjesečni izazov #2

Crossfit mjesečni izazov #1