Mike Bidwell je crni pojas u brazilskoj jiu jitsi, na internetu poznat po nicku “Spider-Ninja” te video klipovima gdje izvodi različite pokrete, poluge i gušenja. Mike se bavi jiu jitsom, piše blogove (odličan blog BJJafter40 koji možete naći i na facebooku).

Zanimljivo za Mike jeste to da je bio smeđi pojas čak 13 godina u period od 2001 do 2014. godine. Dakle imao je nevjerovatno putovanje od smeđeg do crnog pjasa. Uz BJJ Mike je napravio neke odlučujuće životne korake, te između ostalog i izgubio 21 kilograma sala.

Evo nekoliko Mikeovih savjeta kako skinuti višak kilograma uz treniranje jiu jitse:

1. Samo voda

Vaše tijelo je primarno sastavljeno od vode. Potrebno je da konzumirate vodu svakodnevno tokom dana, a posebno u danima kada trenirate. Izbacite napitke sa šećerom i bojama, kao što su klasični sokovi ili energetski napici.

2. Jedite “dugu”, dakle čistu neprocesuiranu hranu

Jedem pretežno hranu baziranu na biljnim namirnicama sa mnoštvo organskog povrća (kelj, mrkva, tikvice, mahunarke, špinat, itd).

3. 80/20 pravilo

Jedite dok ne budete puni 80%. Nemojte se prežderavati i trpati u sebe hrane koliko može stati. Trebate završiti sa obrokom onda kada se dobro osjećate, bez da budete prenatrpani ili naduti.

4. Kontrolišite porcije

Držite porcije hrane veličine vaše zatvorene šake. Kada jedete vani i dobijete veće količine hrane, podijelite ih sa prijateljima ili pitajte da li možete ponijeti ostatak za kasnije.

5. Očistite ormare

Izbacite procesiranu hranu iz vašeg doma. Ukoliko je nema, nećete je ni konzumirati.

6. Boravite na tatamiju, i generalno trenirajte!

Potrebno je da trenirate koliko god ste u mogućnosti. Ukoliko ste u mogućnosti prisustvovati na svega par treninga sedmično, onda se pobrinite da svakodnevno radite neke drill-ove kod kuće. Svaki drill odradite po 1-2 minute. Možete pojačati intenzitet treninga kako budete napredovali. Također fleksibilnost je važan faktor, zato nastojte da vam istezanje bude dnevna rutina. Slušajte svoje tijelo i izbjegavajte povrede.