1. Trening produžava život. Istraživanja su pokazala da ljudi koji treniraju žive daleko duže od onih koji se ne bave sportom i treningom.

2. Vežbanje poboljšava vaš imuni sistem, kvalitetu sna i moždane funkcije.

3. Redovno treniranje će vam pomoći kod depresije i anksioznosti, riješit će vas stresa, te poboljšati vaš kardiovaskularni sistem i smanjiti rizik od srčanog udara.

4. Treningom ćete regulisati nivo holesterola, pomoći će vam ukoliko bolujete od tipa 2 dijabetesa, a treningom u prirodi ćete olakšati disanje ukoliko bolujete od astme. Također vježbanje vani će vašem organizmu dati potrebni vitamin D.

5. Nije moguće lokalno gubljenje masnih naslaga. Ne postoji hrana kojom ćete dobiti trbušnjake.

6. Svako tijelo je priča za sebe, ne možeš ciljanim vežbama da dobiješ figuru neke druge osobe.

7. Vaganje je dobar pokazatelj napretka u treningu, međutim svakodnevno vaganje je uzaludno jer tokom dana naša kilaža je toliko promjenljiva, hormoni, zadržavanje vode, obroci. Može da varira u rasponu do 2.5kg.

8. Popularne dijete su više fokusirane na trenutnom gubljenju kilograma, a manje na izgrađivanju zdravih životnih navika. Sa dijetom ćete u konačnici samo postići yo-yo efekat gdje će vam se vratiti stari plus dodatni kilogrami koje ste izgubili. Trudite se stvarati zdrave životne navike.

9. Znoj je pokazatelj koliko vode gubiš tokom treninga a ne masti.

10. Ne morate da pijete 8 čaša vode dnevno, već da slušate svoje tijelo i ukoliko imate osjećaj dehidriranosti znak je da vam je potrebna tečnost.

11. Neće vam se ništa loše dogoditi ukoliko preskočite doručak. Neće opasti ta mišićna masa.

12. Ne postoje posebne vježbe za žene i vježbe za muškarce.

13. Post je odličan način da očistite svoje tijelo od toksina i date mu priliku da se odmori.

14. Žumance je nutritivno bogatije od bjelanca.

15. Sportisti imaju manje otkucaja srca u stanju mirovanja.

16. Zbog promjene tlaka, zimi ljudi često osjećaju glavobolje, migrene, a to također možemo povezati s dehidracijom i manjkom vitamina D zbog manje izloženosti suncu (zato bi bilo bolje koristiti svaki mogući trenutak za boravak na otvorenom).

17. Pod utjecajem hladne temperature potrošnja glukoze je veća zbog smeđe masti (smeđe adipozno tkivo). Ako su smeđe stanice aktivne, neka istraživanja pokazuju da se dnevno može potrošiti između 100-500 kalorija. Jabuke, san i niska temperatura potiču aktivaciju smeđe masti.

18. Žene često zbog bojazni od ogromnih mišića izbjegavaju sve ili većinu vježbi sa tegovima. Naime, hormonalna slika žena je vrlo nepovoljna kada je u pitanju veliki mišićni rast, zato i ne treba da se bojite tegova svih težina i slobodno možete da bazirate svoj trening na njima.

19. Prema savjetima stručnjaka tokom jutarnjeg treninga topi se 20 posto masti, a intenzivno se luči hormon sreće.

20. Kako bi trening bio kvalitetan i kako bi se smanjio rizik od povrede neophodno je zagrijati mišiće i tako tijelo pripremiti za trening.

// workout.ba