Jedna od najbitnijih stvari tokom samog treninga jeste da se racionalno iskoristi vrijeme koje provedemo u našem fitness klubu. Kada smo već dobili volju da odemo trenirati, zašto polovično iskoristiti to vrijeme? Najbolje je da ga iskoristimo što efikasnije kako bismo imali što bolji efekat. U nastavku članka vam donosimo nekoliko stvari na koje trebate obratiti pažnju kod vašeg treninga :

 

Pratite svoj napredak

Najbolji način da pratite svoj napredak jeste da pišete ‘’trening dnevnik’’. Napravite tabele sa vježbama koje ćete izvoditi taj dan na treningu, i posebne odjeljke u koje ćete upisivati serije, ponavljanja, odmor i težinu kojom izvodite vježbu. To će vam znatno pomoći da uvidite koji dio tijela vam se najslabije razvija i koji dio tijela ćete posebno tretirati kroz trening. Također, dnevnik će vam pokazati da li napredujete ili nazadujete, ili pak stojite u mjestu.

stress_diary

Ograničite ometajuće faktore

U današnjem modernom svijetu tehnologije, svjesni smo činjenice da mnogi pojedinci u teretani tokom treninga dosta pažnje posvećuju tipkanjem na mobitel ili tablet, tražeći muziku, šaljući poruke, dopisivajući se na chatu i slično. Ovo je jedan od negativnih faktora koji ometaju vaš trening i potrebno je da se što efikasnije riješite ovog problema, a to ćete najbolje postići tako što uopće nećete nositi telefon sa sobom u teretanu.

android-just-say-no

Slušajte svoje tijelo

Ukoliko ignorišete određene signale koje vam tijelo šalje tokom treninga, često ćete napraviti veliku grešku. Naravno da trebamo odraditi trening što je konkretnije moguće, ali ukoliko tijelo na neku vježbu reaguje bolno-to je znak da trebamo prestati sa izvođenjem te vježbe. Izbjegavanje i ignorisanje znakova tijela u ovim situacijama može dovesti do ozbiljnih zdravstvenih komplikacija. Ako se ovaj problem javi tokom našeg treninga, potrebno je nekoliko dana odmoriti pa pokušati ponovo. Ukoliko se isti problem pojavi i nakon odmora, onda je potrebno da se hitno posavjetujete sa stručnjakom!

How to prevent this post-workout pain

Naučite temelje

Temelj svakog dobrog treninga jeste ispravna tehnika izvođenja pokreta, pa tako i ako trenirate u teretani. Jako bitno je da naučite ispravnu tehniku izvođenja određene vježbe, jer u suprotnom može doći do manjih ili većih neželjenih posljedica. Ono najmanje što se može desiti jeste da uopće ne osjetite nikakav napredak nakon (pogrešnog) izvođenja te vježbe, a najgore što može da se desi jeste da na svom tijelu stvorite neki deformitet, što apsolutno nije nikome u interesu!

11788220_s-300x263

 

Mijenjajte plan i program treninga

Jako bitno je ne dozvoliti da se vaše tijelo navikne na jedan te isti plan treninga. Ukoliko radite po jednom programu 4 sedmice, vrijeme je da se taj program mijenja. Tijelo se vremenom navikne na određene vježbe i kilaže kojima se te vježbe izvode, stoga, na nama je da u tom slučaju promijenimo trening i upotrijebimo neke druge vježbe za određene mišićne skupine.

 

change-roadsign