Naučili smo da kardio trening, ili aerobni trening, sagorijeva masti u najvećoj mjeri, ali koji je to kardio trening koji će nam najviše pomoći u dostizanju željene kilaže?

Kada se efikasno ukombinuju kardio trening i trening sa tegovima ili vlastitom težinom, taj trening će vas sigurno dovesti do procesa gubljenja masnih naslaga na vašem tijelu. Nijedan kvalitetan trening nije lagan, a posebno kada je riječ o kardio treningu, stoga, potrebna je čelična volja da sprovedete ove treninge nad sobom i postignete željene rezultate!

1.Trčanje na stepenicama

Ovo je jedan vid treninga koji je, jednostavno rečeno, ‘’zaboravljen’’ od strane svih onih koji se bave kardio treningom. Njegova prednost je što na svakom mjestu možemo naći neke stepenice uz koje možemo trčati ili penjati se užurbano. Ovakav vid treninga pogađa mišiće vaše zadnjice i nogu, jača ih i oblikuje, a zasigurno troši mast kao energiju obzirom da je to dugotrajna aktivnost, a izvode je najveći mišići na tijelu. Mijenjajte intenzitet povremeno, a ispočetka radite u kratkotrajnim intervalima koje ćete kasnije progresivno produžiti.

stairs_athlete

2.Pliometrijski skokovi

Pliometrija bi se najjednostavnije mogla definisati kao sposobnost mišića da se prije svoje kontrakcije stavi u stanje maksimalne istegnutosti, a cilj pliometrije je povećanje sile mišića u eksplozivnim kretanjima.

Pliometrija uključuje sve vježbe sa raznim skokovima, poskocima, naskocima, saskocima i doskocima, kod kojih nakon prizemljenja (tzv.eksentrična kontrakcija) slijedi brz i eksplozivan odskok (tzv.koncentrična kontrakcija). Dokazano je da ove vježbe osposobljavaju mišić da dostigne maksimum svoje snage u što kraćem vremenskom periodu, a ovaj trening dokazano i efikasno sagorijeva potkožno masno tkivo. Više o pliometriji možete pročitati ovdje.

box-jump

3.Trčanje

Trčanje je stara, dobra metoda sagorijevanja masti i jačanja kardiovaskularnog sistema. Neupitno je to da li trčanje sagorijeva masti, ali na koji način trčati da biste sagorjeli što više masti? Najbolji izbor je, zasigurno, HIIT način trčanja, a o HIIT treningu više pročitajte na ovome linku.

keep-up-running-lake-28072011

4.Preskakanje konopca (vijača, štrik)

Ovo je također jedna od onih vježbi koje su zapostavljene od strane vježbača, ali je zasigurno i jedna od najefikasnijih vježbi koje doprinose gubljenju suvišnog, potkožnog masnog tkiva. Ova vježba ne zahtijeva ništa drugo osim konopca (vijače ili štrika), a izvoditi se može na bilo kojem mjestu koje je dovoljno prostrano da se neometano vježba. Ovaj trening sebi možete prilagoditi kako želite, a najčešće se ide na veći broj ponavljanja (50 do 100 skokova u serijama) ili sebi odredite 30-60 sekundi neprestanog preskakanja uz interval odmora koji će trajati kraće od intervala rada.

woman-jumping-rope-24524894