Jednostavno pravilo koje većina zaboravlja kada želi smršaviti jeste da trebaju sagorijeti više kalorija nego što unose. Umjesto toga, baziraju se na traženju neke čarobne dijete ili trening programa.

Naravno da postoje neki faktori koji mogu uticati na proces mršanja kao što su brzina metabolizma, san, zdravstveni poremećaji i slično. Ali jedna od ključnih stvari, a koja se može kontrolisati jeste hrana koju unosite. U ovom članku vam donosimo nekoliko kratkih, ali efikasnih savjeta za mršanje.

 

– Jedite i žvačite sporo. Na ovaj način će vaše tijelo imati priliku da shvati da ste jeli i da ste siti. Ukoliko brzo jedete onda se vrlo lako možete prejesti.

– Pažljivo birajte hranu koju jedete i razmišljajte o efektu koji ona ostavlja na vaše tijelo. Možda ste kao manji bili u mogućnosti da svašta jedete i da izbjegnete debljanje, međutim vremena se mijenjaju i vaš metabolizam postaje sporiji.

– Ukoliko postoji određena hrana sa kojom se ne možete kontrolisati kada jedete – onda je se morate odreći. Obično samo kockica čokolade za ljude koji se ne mogu kontrolisati znači čitava čokolada.

– Nije vam uvijek potreban slatki dezert kako biste završili svoj obrok.

– Ukoliko preskočite jedan obrok ili ukoliko se prejedete, ne pokušavajte to nadoknaditi na sljedećem obroku. Jer ćete na kraju zeznuti dva obroka.

– Nemojte kupovati brzu hranu. Ukoliko vam se brza hrana nalazi u kući onda ćete je vjerovatno i pojesti. Stoga izbjegavajte da čuvate brzu hranu u kući.

– Brojte svoj unos proteina, ugljikohidrata i masti. Brojte svoje ukupno unesene kalorije. Iznenadit ćete se koliko u stvari unosite makronutrijenata nakon što ih počnete brojati.

– Ukoliko želite skinuti salo, pokušajte sa naizmjeničnim postom. To je jedan od najjednostavnijih načina za skidanje sala.

 

Na kraju, ukoliko želite jesti bilo šta što poželite imate dvije opcije:

– Morate se mnogo kretati kako biste sagorjeli dovoljno kalorija. I da stvarno se misli na baš mnogo kretanja.

– Druga opcija je jednostavno da dobijete kilograme, a sa njima i salo i da prihvatite činjenicu kako izgledate.

To je to. Morate promjeniti svoj način treninga i ishrane. Ukoliko nemate dovoljno samodiscipline onda zaposlite nekog ko će se pobrinuti za brojanje vaših nutrijenata. Bitno je da shvatite da je sav izbor na vama.

// workout.ba