Najnovije

  • Puls kao važan zdravstveni i sportski pokazatelj

    6. Aprila 2018.

    Bilo da ste aktivan sportaš ili rekreativac postoje određeni signali koje nam šalje naše tijelo, a koje bi trebalo da razumijemo te da se ponašamo u skladu sa onim što nam oni poručuju. Čak i da niste fizički aktivna osoba, što se nadam da nije slučaj, ovaj članak vam može koristiti. Informacije koje ću podijeliti…

  • Visokoproteinska ishrana – kratki vodič

    16. Novembra 2016.

    Kada je riječ o važnim makronutrijentima teško da možete naći korisniji nutrijent od proteina i to je tako sa razlogom. Protein osim što pomaže u održavanju i izgradnji mišićnog tkiva, također je esencijalan za zdravlje i funkciju ćelija. (više…)

  • Banja Luka BJJ Open Championship 2016: 19 medalja za Bosnae Team United Pound for Pound team

    7. Novembra 2016.

    Proteklog vikenda Banja Luka je bila domaćin otvorenog prvenstva u u brazilskoj jiu jitsi. Radi se o turniru koji se održao po prvi put u ovom gradu i to u organizaciji Sportskog saveza FENIX iz Banja Luke. Domaćin se pobrinuo da organizacija bude na besprijekornom nivou, zbog čega se nadamo da će ovaj turnir postati…

  • Strength war: Bodybuilder vs Jiu-Jitsu

    1. Novembra 2016.

    U novoj epizodi strength war vidjet ćete okršaj klasičnog bodibildera (NABBA bodybuilder Matt Smedley) i praktikanta brazilske jiu jitse J.T. Tenacitya. Takmičenje će se odraditi u obje discipline po tri vježbe u svakoj. U videu ispod pogledajte ko je izašao kao pobjednik. :) (više…)

Popravite svoje držanje ovim jednostavnim i praktičnim istezanjem

0

Nic Gregoriades već dugo vremena praktikuje jiu-jitsu i yogu, te je osmislio mnoštvo tehnika koje su poboljšale život brojnim jiu-jitsu sportašima. U ovom videu prikazuje zanimljivu tehinku kojom ćete poboljšati svoje držanje.

Mišići vrata i njihovo istezanje

0

U vratu se mišići nalaze u dva trokutasta područja koja nazivamo prednji i stražnji trokut. Rubni dijelovi prednjeg trokuta su mandibula (vilica), sternum (prsna kost) i sternokleidomastoidni mišić. Glavni prednji mišići su sternokleidomastoidni i skalenski (nakrivni) mišić. Rubni dijelovi stražnjeg trokuta su klavikula (ključna kost), sternokleidomastoidni mišić i mišić trapezius.

Programi istezanja

0

Ranije smo u članku pisali o opštim korisnostima istezanja kako u treningu, tako i u svakodnevnom životu. Članak možete pročitati ovdje. U ovom članku ćemo pisati o tome kako bi trebali izgledati programi istezanja.

Programi istezanja

Uvod u vježbe istezanja

0

Opšte je poznato da veća fleksibilnost (gipkost) pozitivno utiče na mišiće i zglobove, doprinosi prevenciji povreda, pomaže smanjenju upale mišića i poboljšava efikasnost u svim fizičkim aktivnostima. Veća fleksibilnost takođe može da unaprijedi kvalitet života i funkcionalnu samostalnost. Ona obezbjeđuje bolju elastičnost mišića i veći opseg pokreta u zglobovima, olakšavajući kretanje tijela i izvođenje svakodnevnih aktivnosti. Jednostvne dnevne aktivnosti, kao što su savijanje unaprijed i vezivanje pertli lakše se izvode ako osoba posjeduje optimalnu fleksibilnost.

Nažalost, ljudima koji žele da započnu program vježbanja ili tren

Anketa

Kako vam se dopada novi workout.ba logo?

  • Odličan je. (50%, 9 Votes)
  • Volio/la bih majicu sa takvim logom. (28%, 5 Votes)
  • Može proći. (11%, 2 Votes)
  • Ne sviđa mi se. (11%, 2 Votes)

Ukupno glasača: 18

Loading ... Loading ...
PIK

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.