Najnovije

  • Kućni trening za žene #6

    13. Jula 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte nevjerovatno kretanje ovog majstora za pokret – Roye Goldschmidt

    12. Jula 2018.

    Roye Goldschmidt je jedan od učenika poznatog trenera za pokret Ido Portala. Roye se bavi razvojem različitih načina pokreta, zdravljem i općenito treningom. Specijalizirao se u vježbanju sa vlastitim tijelom i gimnastici. U svemu tome mu pomaže dugogodišnje bavljenje Capoeira-om – 15 godina. Organizira radionice širom svijeta i podučava umjetnosti kretanja. U videu ispod možete…

  • Kućni trening za žene #5

    12. Jula 2018.

      Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte kako izgleda trening poznatog UFC komentatora Joe Rogana

    12. Jula 2018.

    Poznato je da UFC-ov komentator Joe Rogan veliki fan treninga i da aktivno trenira, te da je crni pojas u nekoliko borilačkih vještina. Međutim za 51-godišnjaka njegov trening izgleda zaista impresivno. (više…)

Pogledajte kako izgleda trening poznatog UFC komentatora Joe Rogana

0

Poznato je da UFC-ov komentator Joe Rogan veliki fan treninga i da aktivno trenira, te da je crni pojas u nekoliko borilačkih vještina. Međutim za 51-godišnjaka njegov trening izgleda zaista impresivno.

Odnos snage i tjelesne težine

0

Odnos snage i tjelesne težine (strength-to-weight ratio – SWR) je jednostvano vaša snaga podjeljena sa vašom kilažom. Idealan odnos zavisi od spola i vježbe koju izvodite. Za sportaše se ovaj ratio razlikuje od onog kod prosječnog vježbača u teretani. Bez obzira na vaš nivo iskustva, zamislite odnos snage i tjelesne težine kao pokazatelj napretka, želite poboljšati ovaj odnos za potrebe sporta kojim se bavite. Kao i za bilo koju drugu mjeru u fitnessu, tako i za SWR važi pravilo da će vam posvećenost treningu i pravilnoj ishrani poboljšati ovaj pokazatelj.

Odličan tutorial za učenje stoja na rukama (handstand)

0

U ovom videu Dan Jeong detaljno objašnjava kako totalni početnik treba vježbati stoj na rukama. Jeong objašnjava koji je to pravilan položaj tijela i ramena u stoju na rukama, koje vježbe progresije je potrebno raditi i koji broj ponavljanja. Također pojašnjava neka korisna istezanja i vježbe mobilnosti koje će vam olakšati vježbanje. Na kraju daje nekoliko savjeta, te govori šta treba, a šta ne raditi prilikom stoja na rukama.

Ramena – izbjegavanje povrede u teretani

0

Anatomija zgloba ramena

U zglobu ramena postoji veliki broj struktura (ligamenata, tetiva i mišića) koji su međusobno u kontaktu i funkcionalno utiču jedni na druge. Rotatorna manžetna ramena (rotator cuff) predstavlja zajedničku anatomsku strukturu koju formiraju mišići rotatori ramena, čije tetive obavijaju glavu ramene kosti (humerusa) i pripajaju se na njoj. Rotatornu manžetnu čine četiri mišića koji imaju različite uloge u pokretu ramena. Spoljašnji rotatori ramena, svojom kontrakcijom, rotiraju glavu humerusa prema spolja, dok unutrašnji rotatori vrše pokret unutrašnje rotacije ramena.

Kako mišići rastu i šta nauka kaže o tome ?

0

Ukoliko ste tip koji ide u teretanu I trenira sa tegovima onda vam je pored gubitka sala cilj nabaciti i koji kilogram mišića.

U ovom članku ćemo razmotriti mehanizam načina na koji mišići rastu, te razlog zašto žene neće dobiti velike mišiće trenirajući sa tegovima za razliku od muškaraca.

Pobjednik workout.ba #2 izazova je…

0

U cilju promocije bolje fizičke aktivnosti i zdravog načina života naših čitatelja i kupaca, workout.ba portal je započeo sa projektom izazova, gdje će svaki mjesec biti organizovan određeni izazov, a naši posjetioci će imati priliku da osvoje vrijedne nagrade.

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.