Vježbate redovno , pazite na vašu ishranu ali uvijek ostaje pitanje “šta mogu još uraditi da maksimiziram svoj napredak? ” . Jedna od tih stvari jeste da osigurate konstantne zalihe kvalitetnih proteina u vašem organizmu . Ukoliko ste čitali naše članke do sada ste mogli saznati koji su najbolji pre/post workout proteinski izvori, a u ovom članku vam donosimo nekoliko prednosti proteina kazein za koje niste znali.

Vrijeme

Nisu svi proteini napravljeni da budu jednaki. Da li su to upitanju whey protein , protein iz jaja , životinjski ili casein protein svaki od njih ima svoje unikatne prednosti. Bez daljnjeg najveća prednost kazein proteina je vrijeme. Kazein ima mogućnost da se u crijevima formira u vidu loptice ili gela, a zatim da vrši stalno otpuštanje aminokiselina u krvotok i to u periodu i do 7 sati (nakon uzimanja kazein šejka, najveću količinu aminokiselina u krvotoku ćete dostići nakon četiri sata). Baš iz ovog razloga se kazein protein se najčešće konzumira prije spavanja.

Mišićna masa

Želite nabaciti mišićnu masu brzo ? Nedavna testiranja su uzela dvije grupe ljudi koji su imali određeni plan vježbanja . Prva grupa ljudi je konzumirala kazein i whey protein , dok je druga grupa ljudi konzumirala whey,BCAA i glutamin. Nakon 10 sedmica treniranja dokazano je da prva grupa ljudi (ona koja je koristila kombinaciju whey i kazein ) je dobila značajno više mišićne mase ( fat free) nego što je dobila druga grupa ljudi. Tako da naš savjet je ukoliko želite da na što brži način dobijete na mišićnoj masi da u svoj organizam unosite odgovarajuće količine whey i kazein proteina.

Veća snaga

Prva stavka na listi svakog čovjeka koji posjećuje teretanu je -SNAGA-. Istraživanja su dokaza da kazein uduplava efekat koji whey ima na snagu nogu , ramena i prsa.
Zato sljedeći put kada pomislite da uzmete navečer neki mali međuobrok neka taj izbor bude kazein šejk.

Štiti vaše zube

Sigurno niste znali da kazein štiti vaše zube. Posljednja istraživanja su dokazala da kazein ima poteincijal da reducira ili spriječi razna oboljenja. Tako ukoliko konzumirate dosta voćnih sokova razmislite da u vašu ishranu ubacite i kazein , nećete se sigurno pokajati.