Konopci nisu predviđeni samo za vezanje brodova i slične stvari, nego su itetkako korisni i za sve one koji žele da poboljšaju svoju opću snagu i eksplozivnost. Battle konopac je idealna stvar ukoliko su vam dosadili klasični treninzi u teretani sa tegovima ili na kardio spravama, jer će vam ovaj način treninga donijeti jedno sasvim novo iskustvo.

Radi se o konopcu kojim se uglavnom vežu brodovi, jer je on izuzetno izdržljiv i čvrst i skoro neuništiv, i u posljednje vrijeme ovaj vid treninga je postao skoro neizostavan kod treninga sa vrhunskim sportistima koji žele da poprave svoju cjelokupnu fizičku spremu. Ovaj rekvizit se na tržištu može pronaći u različitim oblicima i veličinama, ali njegova optimalna dužina iznosi od 8 do 15 m, te debljina između 2 do 2.5 cm. Težina konopca varira između 7.5 i 20 kg.

BattleRope1

Upravljanje ovim užetom zahtijeva veliku količinu snage, energije i izdržljivosti, a pogotovo snage gornjeg dijela tijela. Korištenje ovog užeta će vam sigurno aktivirati neke mišićne skupine koje niste prije imali priliku da aktivirate, i tako će osnažiti i te dodatne dijelove tijela.

Postoji nekoliko načina da koristite ovo uže u svrhu treninga, a najčešći je da pravite ‘’valove’’ zamahujući snažno užetom u rukama. Također možete i koristiti neke pokrete sa užetom kao što su: udaranja užeta o pod, pravljenje spirale, zamaha itd.

Koliko vremenski treba da traju serije?

Najbolji odgovor na ovo pitanje jeste da izvodite za početak 3 serije od po 30 sekundi, sa odmorom u trajanju od 45 sekundi između serija. Kako god se povećava vaša snaga i izdržljivost, tako povećavajte trajanje pokreta i smanjujte trajanje odmora.

Kako pripremiti uže za trening?

Vježbe se najčešće izvode tako da uže provučemo oko nekog stupa, drveta i sl., a krajeve zatim uhvatimo svaki u jednu ruku. Uže se zatim izravna i podizanjem krajeva (uglavnom) se rade valovi. Cilj je maksimalnom snagom i brzinom održavati jednake valove u zadanom intervalu (trajanje intervala prilagođava se mogućnostima svakog pojedinog vježbača).