Arnold Schwarzenegger je praktikovao ovaj trening dva puta sedmično kako bi izgradio jaku jezgru. Obično je to bilo ponedeljkom i četvrtkom. Arnold je prilikom izvođenja benč presa kratio svoj pokret prije zaključavanja ruku (lockout-a) kako bi zadržao tenziju na mišićima prsa. Prilikom izvođenja zgibova sa širokim hvatom, spuštao bi svoje tijelo dok ne bi osjetio duboko istezanje u svojim latovima. Ovaj trening bi trebao trajati oko 60 minuta.

Trening ponedeljkom i četvrtkom

  1. Benč press 5 x 10-12 ponavljanja uz odmor po potrebi
  2. Zgibovi sa širokim hvatom 5 x 10-12 ponavljanja uz odmor po potrebi
  3. Letenje bučicama 5 x 10-12 ponavljanja uz odmor po potrebi
  4. Sjedeći veslanje kablom 5 x 10-12 ponavljanja uz odmor po potrebi
  5. Propadanja 5 x do otkaza uz odmor po potrebi
  6. Veslanje u pretklonu sa šipkom 5 x 12 ponavljanja uz odmor po potrebi
  7. Crossover kablovima 3 x 12 ponavljanja uz odmor po potrebi
  8. Veslanje bučicama u pretklonu 3 x 12 ponavljanja uz odmor po potrebi

// workout.ba