Ukoliko se bavite sportom i redovno trenirate, nutricionisti prepoučuju da ovih 9 vrsta hrane obavezno koristite u vašoj svakodnevnoj ishrani.

 

Posni sir

cottagecheese_cardiello

Izbalansiran omjer kalcija, fosfora, magnezija, kalija i proteina povoljno djeluje na rast i razvoj organizma, posebno mišića, i uveliko zadovoljava cjelokupne potrebe vašeg organizma. Obzirom da sadrži sporoopuštajuće proteine(kazein) i vrlo malo ugljikohidrata, idealno ga je konzumirati u večernjim satima jer će organizam tokom sna imati dovoljno vremena da razgradi proteine i ‘’smjesti’’ ih tamo gdje im je mjesto.
Kikiriki puter

peanutbutter_cardiello

Osim što prepun proteina, esencijalnih masnih kiselina, vitamina, minerala i vlakana kikiriki puter je također hrana koja pomaže izgradnji mišića i ubrzava oporavak mišića nakon treninga. To ga čini idealnim dodatkom vašem post-workout šejku.

Losos

losos

 

Najbolja riba koja se preporučuje svima koji žele dobiti na mišićnoj masi jeste losos. Losos sadrži velike količine proteina (jedna obična konzerva lososa može sadržati čak do 30 grama proteina) a pored toga masti koje se nalaze u lososu dokazano su zdravije od onih koje se nalaze u piletini , govedini .
Piletina

 chicken_cardiello
Sadrži veliku količinu kvalitetnih proteina, a pri tome je nemasna. Iz ovih razloga piletina je izuzetno dobra hrana koja će odgovarati svakodnevnoj potrebi bodybuildera i svih onih koji žele da dobiju na mišićnoj masi. Koji god vam je krajni bodybuilding cilj, piletina će vam uveliko pomoći u tome.

 

Jaja

Close up six eggs in carton

Jaje sadrži 5-6 grama visoko kvalitetnog proteina , toliko kvalitetnog da se upotrebljava kao standard prema kojem se uspoređuje ostala hrana. Pored proteina , jaja sadrže i svih 8 esencijalnih aminokiselina koje su potrebne za rast i razvoj mišića. Zbog svega navedenog naše preporuka je da svakodnevno unesete nekoliko jaja u vaš organizam.

 

Tunjevina

tuna_cardiello

Tunjevina je idealna hrana za one koji imaju skromniji buđet . Jedna konzerva tunjevine sadrži 41 gram proteina i samo 5 grama masti. Također je potrebno naglasiti da tunjevinu jedete 1-2 puta sedmično iz razloga što sadrži živu. (unošenje pretjerane količine žive je izuzetno štetno)

Čokoladno mlijeko

c6e881384b0b626a7ae644503955ff03_content_medium_noaspect

Većina brendova koji proizvode čokoladno mlijeko sadrže oko 20 do 25 grama ugljikohidrata i između 8 i 11 grama proteina (po 8 oz.). To čini čokoladno mlijeko optimalnom post-workout hranom. Drugi ključni razlog zašto koristiti čokoladno mlijeko je u tome što dolazi iz kravljeg mlijeka, koje sadrži oko 80% kazein proteina i 20% proteina sirutke. Protein sirutke odmah ide u mišiće a kazeina protein vremenom se polako vari.

Brokule

broccoli_cardiello
Brokule imaju više vitamina C od naranđe i sadrže velike količine antioksidanata koji će vam pomoći da oporavite svoje mišiće a također će pojačati vaš imuni sistem. Također sadrži fitohemikalije koje imaju anti-estrogena svojstva koja pomažu da se smanji nivo estrogena, povećava testosteron i pomoći će vam u borbi protiv skladištenje masti u vašem tijelu.

 

Govedina

mlada govedina

Oko 100 grama govedine sadrži 30 grama visokokvalitetnih proteina, također sadrži kreatin i L-karnitin, koji poveća kardiovaskularno zdravlje i pomaže u rastu mišića. Meso govedine zahvaljujući izvrsnom mineralnom sastavu, može pomoći u jačanju imunološkog sistema i spriječavanju oštećenja krvnih žila koje doprinose arterosklerozi.