Do danas postoji cijela legija bodibildera koji smatraju 8 x 8 sistem treninga Vince Gironda-e bez konkurencije najboljim sistemom za nabacivanje mišićne mase i sagorijevanje sala. Ono što je važno napomenuti jeste da je ovo sistem treninga samo za isključivo napredne vježbače, pa tako da biste ostvarili potpune benefite ovog sistema treninga potrebno je da imate 2-3 godine iskustva u treningu.

Budete li radili sa adekvatnom kilažom za predviđeni broj ponavljanja, te se pridržavali predviđenih intervala za odmor, uspjeh je zagarantovan.

Kako funkcioniše ovaj program?

 

Odmah da napomenemo da je glavni cilj ovog programa estetika i dodavanje mišićne mase na vaše tijelo, dok je snaga stavljena u drugi plan.
Odredit ćete sebi četiri vježbe, sa 60-65% vašeg 1RM (1RM-maksimalna kilaža koju možete dignuti jednom).

Držat ćete se ove rutine 4 sedmice. U prvoj sedmici ćete odmarati 60 sekundi između serija, u drugoj sedmici odmarate 45 sekundi između serija, u trećoj sedmici 35 sekundi i u zadnjoj sedmici pokušajte odmarati svega 20 sekundi između serija ili barem se potrudite da ne idete preko 30 sekundi odmora.

U prvoj sedmici vaš bi trening odprilike trebao trajati sat vremena, a svaki naredni trening će biti kraći zbog kraćih pauza između serija. Držite se istih navedenih vježbi za sve četiri sedmice.

8 x 8 trening prsa

 

  1. Propadanja na razboju sa opterećenjem 8 x 8
  2. Potisak na benču sa obrnutim hvatom 8 x 8
  3. Razvlačenje (letenje) na ravnoj klupi kablom 8 x 8
  4. Pullover bučicom 8 x 8

Naravno ovaj tip treninga se ne preporučuje raditi tokom cijele godine, jer ne radite sa dovoljno teškim kilažama da biste maksimizirali hipertrofiju mišića. Međutim, povremeno četiri sedmice ovog treninga će imati odličan efekat na vaše mišiće, jer ćete ih angažovati na nešto drugačiji način.

Propadanja na razboju sa opterećenjem

Potisak na benču sa obrnutim hvatom

 

Razvlačenje (letenje) na ravnoj klupi kablom

 

 Pullover bučicom

 

// workout.ba