1. Cijeđeni sokovi od povrća – Ovi sokovi su bogati kvalitetnim nutrijentima, a imaju mali broj kalorija. Sokovi od organskog povrća su idealni kao međuobrok za snagu i vitalnost. Stvorite si naviku da si svakodnevno pravite sokove od zelenastog povrća ukoliko želite ubrzati proces dobivanja vidljivih trbušnjaka.

2. Gljive – Mnogi to ne znaju ali gljive su idealna namirnica za dobivanje trbušnih mišića. Bogate su vitaminima i imaju mali broj kalorija. Ova namirnica ostaje raširena u vašem stomaku tako da vam daje osjećaj sitosti.

3. Tunjevina u vodi – Bogata je proteinima, sadrži malo masnoće. Idealna hrana za mišićnu masu i trbušnjake.

4. Povrće – Ponovo se vraćamo na povrće! Jedite što više povrća posebno zelenog.

5. Jaja – Aminokiseline iz jaja se apsorbuju u miše efikasnije nego iz bilo koje druge namirnice bogate proteinima. Nedavna istraživanja su pokazala da konzumiranje jaja ima vrlo malo ili nikako uticaja na nivo holesterola u krvi.

6. Nemasna piletina – Bogata proteinima idealnim za izgradnju mišića. Nemasna pileća prsa su vaš najbolji prijatelj u kuhinji.

Namirnice koje vas sprečavaju da imate vidljive trbušnjake:

Alkohol, bijeli hljeb, bijela riža, bijela tjestenina, masni sir, čokolada, sladoled, slatkiši, čips, pomfrit, sokovi, brza hrana, procesirana hrana/meso(salama, hrenovke), maslac, margarin, komercijalni sokovi od voća , prerađena i pakirana hrana.

// workout.ba