Želite malo začiniti svoj trening i stimulisati mišićni rast? Dosadilo vam je raditi jedne te iste stvari u teretani? Ukoliko je tako onda je vrijeme da osvježite svoj trening i isprobate neke nove stvari. Na ovaj način ćete “šokirati” svoje tijelo što će dovesti do rasta mišića i snage. Osim toga izbjeći ćete dosadu i ostat ćete motivirani za trening.

Postoji mnoštvo načina kako da držite vaš trening zabavnim. Jednostavne stvari poput povećavanja broja ponavljanja, izvođenje superserija ili pronalazak partnera sa kojim ćete zajedno trenirati može vam pomoći u poboljšanju vaših performansi. Donosimo vam 6 savjeta kako da začinite svoj trening i iz njega izvućete maksimum:

Isprobajte nove vježbe

Počnite s tim tako što ćete dodati nove vježbe u vaš trening program, kao što su sissy čučanj, pištolj čučanj, hodajući iskorak, stojeći veslanje na crossover spravi i plank. Iako su izuzetno efikasne ove vježbe se često zapostavljaju. Veliki broj vježbača nikad nije probao plank ili marince(burpees). Uvijek započnite sa lakšim kilažama i radite 13-15 ponavljanja sa pravilnom formom, a onda povećajte opterećenje. Nastavite sa ovim procesom sve dok ne mognete odraditi 10-12 ponavljanja sa pravilnom formom.

Napravite male izmjene

Još jedan odličan način da začinite svoj trening jeste da promjenite broj ponavljanja, serija, redoslijed vježbi i period odmora između vježbi. Na ovaj način ćete nastaviti napredovati i stimulirat ćete mišićni rast. Probajte da odradite barem jednu stvar drugačije svaki put kada trenirate. Bilo to da odradite seriju do otkaza, dodate novu vježbu ili jedno novo ponavljanje, odmah ćete primjetiti razliku. Sa ovom strategijom ćete povećati svoje maksimume na vježbama i srušit ćete svoje granice.

Razmislite o aktivnostima vani

Trening u teretani je super, ali ponekad može dosaditi. Odaberite jedan dan u sedmici kada ćete raditi neku aktivnost vani bilo da se radi o biciklu, trčanju, planinarenju ili plivanju. Na ovaj način ćete odraditi trening kompletnog tijela i sagorjeti salo. Mnoge od ovih aktivnosti promovišu izgradnju čiste mišićne mase i pomažu vam da ostanete u formi tokom cijele godine. Prema stručnjacima za zdravlje, trening vani može ojačati vaš imunološki system, ubrzati vaš metabolizam i pružiti olakšanje vašim zglobovima.

Super serije za super rast

Sljedeći put kada odete u teretanu, povećajte intenzitet svog treninga sa super serijama. Ova strategija će šokirati vaše mišiće i natjerati ih na ekstremni rast. Super serije stimulišu rast mišića i snage, poboljšavaju izdržljivost i dodaju raznovrsnost u vaš trening. Kada radite super serije vi radite dvije vježbe jednu za drugom sa vrlo malo ili nikako odmora između njih. Na ovaj način izvući ćete maksimum iz vašeg treninga, sagorjet ćete više kalorija i provest ćete manje vremena u teretani. Klasična super serija može uključivati kombinaciju nožne prese i ležećeg nožnog pregiba, kombinacija zgibova sa širokim hvatom i sklekova, lateralno podizanje bučica i sjedeći potisak bučicama za ramena, ili benč pres sa uskim hvatom i biceps pregib sa šipkom.

Isprobajte gigantske serije

Gigantska serija se sastoji od tri ili više vježbi sa manje od minutom pauze između njih. Ove vježbe su izuzetno intenzivne, te tjeraju vaše tijelo da aktivira više mišićnih vlakana nego tokom normalnog treninga. Odmor između vježbi je potrebno držati na minimumu tako da trening završite u roku od 30-45 minuta. Možete miksati mrtvo dizanje, zgibove, povlaćenje na lat mašini, veslanje u pretklonu, čučnjeve, nožnu presu, nožnu ekstenziju, benč pres, kontrakosi benč pres i kosi benč pres. Tehnika gigantskih serija će natjerati vaše srce na pumpanje, te iznenaditi vaš metabolizam.Također predstavlja odličan način za dobivanje na mišićnoj masi i snazi.

Pronađite trening partnera

Da li ste ikada razmotrili da pronađete partnera sa kojim ćete zajedno trenirati ? Na ovaj način ćete biti u mogućnosti da dižete veće kilaže, isprobate neke naprednije vježbe i ujedno ćete imati više zabave. Trening partner će vam pomoći da izbjegnete povrede. Također će vas motivisati da izvućete te zadnje atome energije i snage što će podići vaš trening na potpuno novi nivo. Savršen trening partner će vam ukazati na greške sa formom izvođenja vježbi, predstavljat će vam konkurenciju i pogurati vas kada vam nedostaje motivacije. Ukoliko je spremniji ili snažniji od vas to je još bolje. Konkurencija je uvijek odlična stvar. Najbolja stvar kada imate trening partnera jeste to što će vam vrijeme brže proći posebno kada radite neke dosadne kardio treninge.

// workout.ba