Dio tijela koji opisujemo kao jezgro ili “core” je srednji dio tijela koji uključuje prednje, zadnje i bočne mišiće. Jezgra uključuje traverse abdominis, erector spinae, oblique mišiće i donje lateralne.

Ovi mišići služe kao stabilizator za čitavo tijelo. Trening jezgre zahtjeva sprecifične vježbe da se izgrade i očvrste ti mišići.

Ako su slabi mišići jezgra, često dolazi do bolova u donjim ledjima. Održavanje i treniranje mišića jezgre može da učini čuda za globalno držanje čitavog tijela kao i da pruži snagu u vježbama kao što su trčanje i hodanje.

 

Ovaj trening program koji traje “samo” 5 minuta će ojačati vaše jezgro i pomoći će vam da vaši trbušni mišići dođu do izražaja.

 

Osnovni plank položaj -60 sekundi

plank-sklek-300x232

Plank položaj na laktovima – 30 sekundi

core-plank-300x172

Plank položaj sa podignutom nogom – 60 sekundi (po 30 sekundi svaka noga)

spartacus-workout-the-triple-set-scorcher_b2

Plank položaj na jednoj ruci- 60 sekundi (po 30 sekundi svaka ruka)

Right-side-plank4

Osnovni plank položaj -30 sekundi

plank-sklek-300x232

Plank položaj na laktovima – 60 sekundi

core-plank-300x172