1# Previše izgovora da ne odete na trening !

Niste se naspavali , niste odavno izašli na kafu , niste raspoloženi za trening … ovo su samo neki od “standardnih” izgovora zašto i danas niste otišli na trening. Potrebno je da se fokusirate na sve prednosti koje ćete ostvariti ukoliko budete redovno išli na trening. U početku neće biti lahko, ali brzo ćete početi da osjećate promjene, a kada vidite promjene jedva ćete dočekati sljedeći trening.

2# Nemate vremena da doručkujete

Nemate vremena ujutro ? Niste gladni ? Pokušajte smanjiti ishranu navečer da bi mogli ujutro doručkovati , počnite sa malim obrocima da stvorite naviku da doručkujete. Kao što smo naveli u našim predhodnim tekstovima DORUČAK JE NAJVAŽNIJI OBROK !!!

3# Ne unosite dovoljne količine vode

Ljudi najčešće prave grešku tako što piju vodu tek onda kada osjete  žeđ. Vodu bi trebalo konzumirati tako često da do osjećaja žeđi i ne dođe, a osjećaj žeđi se smatra blažim oblikom dehidracije.

4# Premalo unosite povrća 

Jedite što više povrća a posebno zelenog. Nemojte dozvoliti sebi da ne unosite ovo bogatstvo vitamina i minerala. Također možete unositi i cijeđene sokove od povrća – Ovi sokovi su bogati kvalitetnim nutrijentima, a imaju mali broj kalorija.

5# Prejedanje

U toku dana jedete jednom ili dva puta , a u tom jednom obroku unesete odmah “pola frižidera”. Jedite najmanje tri glavna obroka, a između obroka ubacite male užine. Česti, a manji obroci, su najbolja opcija za zdravlje i fit izgled.

 

//workout.ba