Kada je riječ o salu oko stomaka, najvažniji ključ uspjeha jeste da ostanete uporni sa svojom ishranom. Sve se svodi na to šta unosite u svoj organizam. Možete raditi stotine trbušnjaka dnevno, ali sve dok se loše hranite nikad nećete otkriti željene trbušnjake. Svi mi imamo popularni “six-pack”… samo je pitanje koliko je on duboko zatrpan!

1. Izbacite alkohol

Alkohol šteti izgradnji mišićne mase. Ne morate trovati svoj organizam kako bi se dobro proveli prilikom noćnog izlaska. Možete piti i limunadu, a da vam opet bude odlično sa društvom sa kojim ste izašli. Alkohol je pun praznih kalorija i šećera. Generalno, konzumacija alkohola obično vodi unošenju nekih težih namirnica kao što su pite i peciva, a pošto se organizam svakako bori da razloži postojeće kalorije od alkohola, hrana koju dodatno unesete se direktno pretvara u salo. Ukoliko želite vidljive trbušnjake, to nećete postići ukoliko pijete alkohol, pa ni ako je to samo nekoliko puta mjesečno. Potrudite se da u potpunosti izbacite alkohol!

2. Ograničite unos šećera

Šećer se nalazi u velikom broju namirnica. Nalazi se u kečapu, piću, voću, hljebu, slatkišima, šlagu za kafu, šta god spomenete šećer je tu! Voće je dobro za zdravlje, ali sadrži šećere pa se potrudite da ga konzumirate nakon treninga, jer se tada najlakše razlaže. Generalno, pažljivo partite unos šećera, čak i kada se čini bezazlenim poput onog u kafi ili jogurtu. Kupujte jogurt bez šećera, a kafu i namirnice probajte zaslađivati sa stevijom. Malim promjenama u svojim navikama ćete se sačuvati od velikog broja bespotrebnih kalorija.

3. Trening visokog intenziteta (H.I.I.T.)

Trening visokog intenziteta (H.I.I.T.) je jedna od najboljih kardio metoda, jer ne samo da je uzbudljivija od klasičnog trčanja na traci već i brže sagorijeva salo. Pokušajte na primjer, 3 puta sedmično koristiti stepper 30 minuta, a 2 puta sedmično raditi HIIT trening na traci 20 minuta. U toku HIIT treninga naizmjenično ćete kombinirati šprintanje i lagani hod. Ovakav trening će podići vaš puls, a salo oko stomaka će se početi topiti.

4. Ograničite obroke u kojima varate – “cheat meals”

Jesti ukusnu hranu je super i poenta ovog članka i nije da se u potpunosti odreknete ukusne hrane, međutim ako zaista želite vidljive trbušnjake potrebno je da smanjite obroke u kojima varate, tzv. “cheat meals”. Pokušajte da takve obroke sačuvate za posebne prilike, a i tada ukoliko ste u prilici izaberite zdraviju opciju. Čak i jedan “cheat meal” sedmično može unazaditi vaš napredak. Pokušajte izdržati mjesec bez ikakvog varanja, a nakon toga kada primjetite napredak nastojte motivirati sebe da tako nastavite.Umjesto što ćete varati, probajte da zdravu hranu malo začinite ili isprobajte različite zdrave kombinacije. Svaki put kada izdržite određeni period hraneći se zdravo, nagradite sebe kupovinom neke sportske odjeće ili dodajte novu pjesmu na vašu listu muzike za trening. To će vas držati motiviranim.

5. Kruženje ugljikohidratima

Ovo je posljednji korak koji će doprinijeti zatezanju vašeg tijela. Ovo je odličan korak koji vam može pomoći ukoliko ste dostigli limit sa sagorjevanjem sala. Kruženje ugljikohidratima podrazumijeva naizmjenično kombiniranje dana kada imate nizak unos ugljikohidrata i dana kada imate visok unos ugljikohidrata. Kada imate teške treninge poput treninga nogu, tada unosite više ugljikohidrata u odnosu na dane kada su vam lakši treninzi ili dane kada odmarate. Naravno podrazumijeva se da unosite zdrave ugljikohidrate kao što je smeđa riža, batat, kvinoja, zobene pahuljice i žitarice. Promjena u unosu ugljikohidrata će šokirati vaše tijelo I držati vaš metabolizam brzim.Ovo je odlična strategija kojom ćete uspjeti sagoriti salo, dok ćete ujedno moći napuniti tijelo potrebnom energijom.
Uz kombinaciju ovih 5 koraka za bolje rezultate možete koristiti dodatke prehrani u vidu suplemenata. Ukoliko niste ljubitelj nekih jakih suplemenata, onda vam preporučujemo da izaberete L-karnitin.

L-Karnitin je najpoznatiji po svojoj osobini sagorijevanja masti. Istraživanja su pokazala da oralno uzimanje L-Karnitina povećava nivo energije, smanjuje salo i pospješuje rast mišićne mase, što doprinosi aktivnim vježbačima da skinu višak kilograma.

Naručite L-Karnitin iz našeg shopa:

MusclePharm Carnitine Core, 39 KM.

Optimum Nutrition L-Carnitine 60 kapsula, 45 KM.

Muscletech Platinum L-Carnitine 500 mg, 49,50 KM.

ili nas kontaktirajte putem naše facebook stranice www.facebook.com/workout.ba