Mnogi vježbači obično krive svoj trening program ili lošu genetiku kada ne primjete nikakav napredak u teretani. Ali u najvećem broju slučajeva glavni problem je u njihovoj ishrani, jer jednostavno ne jedu dovoljno i zdravo da bi nabacili mišićnu masu.

Kada kažemo da ne jedu dovoljno da bi narasli ne mislimo samo na unos proteina. Ovdje podrazumijevamo unos proteina, ugljikohidrata, zdravih masti i suplemenata, drugim riječima ukupnu količinu kalorija unesenu u toku dana. Omjer važnosti ishrane i treninga je 70:30 tako da pravilno raspoređen odnos ugljikohidrata, masti i proteina će biti sigurno karika koja će vas dovesti do željenih rezultata!  U nastavku teksta vam donosimo 5 pravila kojih se morate pridržavati da bi “narasli” :

Dnevni unos proteina! 

protein-for-health1

Generalno pravilo za unos proteina koje većina ljudi slijedi za izgradnju mišićne mase jeste unos 2-2.2 grama proteina po kilogramu tjelesne težine u toku jednog dana. Ovo je vrlo blizu unosa koji bi trebali pratiti najaktivniji vježbači koji nastoje da izgrade mišićnu masu. Glavni izvor proteina treba biti nemasno meso, kao što su piletina, govedina, riba, jaja i mliječni proizvodi. Dakle ukoliko imate 80kg potrebno je da dnevno unosite 170-180 grama proteina .