Razlika između prosječnog i naprednog vježbača često se može povezati s odabirom načina oporavka. Oni najbolji znaju koliko je bitno dobro odabrati hranu i piće nakon treninga, no većina aktivnih ljudi još uvijek tome ne pridonosi veliki značaj. Želiš najbolje rezultate? Drži se nekoliko provjerenih namirnica nakon vježbanja!

Cvekla

Ovo neobično povrće ima crveni pigment koji se zove betacijanin, a služi nam kao odličan antioksidans, pomaže pri prijenosu kisika u mišiće te ublažava grčenje mišića. Možete je pripremiti na različite načine: kuhanu, pečenu, narezanu ili naribanu u salati.

Jaja

Jaja su bogata proteinima, te se smatraju jednim od najboljih obroka nakon treninga jer pomažu pri oporavku tkiva, a mišićima daju snagu.

Grčki jogurt

1.7 dl grčkog jogurta ima 14 grama proteina i samo 100 kalorija. Uz svježe voće, ovaj jogurt postaje idealan izbor obroka poslije vježbe.

Lubenica

U toplijim danima svi volimo uživati u ovom ukusnom i osvježavajućem voću koje pomaže rehidrirati tijelo i nahraniti ga nutrijentima. 92 posto lubenice je voda, a porcija od dvije šolje ima samo 80 kalorija. Isprobaj i ukusni smoothie s lubenicom: pomiješaj dvije šolje komada lubenice, kašiku meda, kašiku listića mente, 1 dl grčkog jogurta i malo cimeta.

Puretina

Puretina je odličan izvor proteina koji su nakon treninga prijeko potrebni tvome tijelu za oporavak. Količina potrebnog proteina varira od osobe do osobe, no baviš li se trčanjem trebat će ti oko 1.2 do 1.4 grama proteina po kilogramu tjelesne težine, dok oni koji rade vježbe snage trebaju 1.6 do 1.7 grama po kilogramu tjelesne težine. Ove vrijednosti za ozbiljne vježbače nerijetko prelaze i 2.5 grama proteina po kilogramu tjelesne težine.

Izvor: index.hr