Proteinske pločice dostupne na tržištu najčešće sadrže protein sirutke (whey) ili jaja. To su dobri izvori proteina jer sadrže sve esencijalne aminokiseline koje naše tijelo ne može samo sintetizirati već ih je potrebno unijeti putem ishrane. Ova vrsta čokoladica bi trebala biti niskog kalorijskog iznosa, a s visokim udjelom proteina.
U nastavku teksta vam donosimo neke od prednosti korištenja proteinskih pločica.

Veliki udio proteina

Prvi razlog zbog kojeg ćete pojesti proteinsku pločicu umjesto nekog drugog brzog obroka je zbog velike količine proteina u njima. Kvalitetna proteinska pločica sadrži do 30 grama proteina, oko 20 grama ugljikohidrata i 1-5 grama masnoća. Dakle, dvije ovakve “čokoladice” mogu zadovoljiti do 30% dnevnih potreba za proteinima prosječnog muškarca.

Praktičnost

Za razliku od proteinskog šejka koji treba da bude pripremljen s vodom, mlijekom ili jogurtom, proteinskeu pločicu ne treba pripremati. Proteinske pločice uvijek možete nositi okolo u svome ​​ruksaku ili torbi i tako uvijek uz sebe imati brz i hranljiv proteinski snack.

Zamjena za obrok

Ne postoji čokoladice koja može potpuno zamijeniti pravi obrok (primjerice, meso i povrće), ali postoje trenuci kad jednostavno nemate vremena ni uvjeta za pojesti “pravi” obrok pa je zamjena ovoga tipa prihvatljivo rješenje. Pored toga proteinske pločice sadrže vitamine i minerale kako bi se osigurala dobro izbalansirana prehrana. Napomena na kraju, nemojte koristiti proteinske pločice kao trajnu zamjenu za obrok.

Zamjena za slatkiše

Proteinska pločica je dobar način da zadovoljite svoju potrebu za slatkim, a da pritom unesete u sebe i količinu proteina koju nećete pronaći u klasičnim slatkišima. Okusi proteinskih pločica kao što su čokolada, vanilija, jagoda lako će zadovoljiti vašu dnevnu potrebnu za slatkim.