U ovom članku ćemo vas izazvati da kroz 30 dana dođete do cifre od 100 sklekova u jednoj seriji. Što bi rekli u filmovima “dare to try” pa tako i vi usudite se i pokušajte! Ukoliko ste neka varijanta terminatora i ne predstavlja vam problem da uradite 100 klasičnih sklekova onda možete da radite navedena ponavljanja  tako što ćete raditi sklekove sa podignutim nogama, uske sklekove, dijamantne sklekove, sklekove na jednoj ruci, sklekove sa tegom na leđima i slično.

Djevojke mogu da rade izazov tako što će raditi ženske sklekove tj. sklekove sa koljena. Dnevno ćete raditi po 5 serija sklekova sa navedenim brojem ponavljanja za svaki dan. Pauzu između serija za prvih 5 dana treninga je 1 minut, za drugih 5 dana je 1 minut i 15 sekundi, za trećih 5 dana je 1 minut 30 sekundi, za četvrtih 5 dana je 1 minut i 45 sekundi, a za posljednjih 5 dana 2 minute. Svakog 6 dana ćete imati dan odmora, a 30 dana ćete imati priliku da se okušate sa 100 sklekova i da postanete terminator!

Da počnemo:

  1. dan – 34 – 20 – 18 – 16 – 12
  2. dan – 36 – 22 – 16 – 16 – 14
  3. dan – 38 – 24 – 18 – 14 – 12
  4. dan – 38 – 22 – 16 – 20 – 12
  5. dan – 40 – 18 – 24 – 16 – 16
  6. dan ODMOR
  7. dan – 36 – 26 – 22 – 22 – 14
  8. dan – 38 – 26 – 22 – 22 – 14
  9. dan – 40 – 26 – 24 – 18 – 16
  10. dan – 40 – 28 – 24 – 18 – 16
  11. dan – 42 – 24 – 22 – 22 – 18
  12. dan ODMOR
  13. dan – 46 – 26 – 24 – 20 – 18
  14. dan – 48 – 26 – 26 – 20 – 16
  15. dan – 50 – 28 – 24 – 20 – 18
  16. dan – 50 – 26 – 26 – 22 – 18
  17. dan – 52 – 26 – 26 – 22 – 18
  18. dan ODMOR
  19. dan – 56 – 28 – 24 – 22 – 18
  20. dan – 58 – 28 – 24 – 22 – 18
  21. dan – 60 – 26 – 24 – 24 – 20
  22. dan – 62 – 30 – 24 – 22 – 18
  23. dan – 64 – 30 – 24 – 20 – 20
  24. dan ODMOR
  25. dan – 68 – 30 – 24 – 22 – 20
  26. dan – 70 – 32 – 24 – 22 – 18
  27. dan – 74 – 32 – 28 – 18 – 18
  28. dan – 76 – 32 – 24 – 20 – 20
  29. dan – 78 – 32 – 26 – 20 – 18
  30. dan – 100 – čestitamo postali ste terminator.

Napomena: Nastojte da svako ponavljanje odradite sa pravilnom formom izvođenja kako bi efekat bio što bolji.

 Vaš workout.ba