Da li provodite sate na traci za trčanje ? Da li naporno trenirate, međutim ne primjetite razliku ?

Istraživanja su pokazala da većina žena još uvijek misli da će ih kardio učiniti mršavijim zbog čega izbjegavaju tegove, međutim na kraju završe mršavije ali sa salom oko stomaka i bokova.

Bez obzira na vaše ciljeve, da li želite samo skinuti salo ili nabaciti malo mišića, potrebno je da trenirate na pravilan način. Kardio trening koji traje satima vam sigurno neće pomoći u tome. Također potrebno je da naučite pravilnu formu i da savladate složene vježbe kao što su čučanj, mrtvo dizanje i mašina za prsa (engl. chest press).

Ovo su tri greške koje trebate izbjegavati kako biste izvukli maksimum iz vašeg treninga:

Radite previše kardia

Većina žena provodi previše vremena radeći kardio. Ukoliko želite rezultate skinite se sa trake na trčanje i počnite raditi sa tegovima. Kako biste sagorjeli salo kombinujte vježbe snage i trening visokog intenziteta (HIIT). Isprobajte nove aktivnosti kao što je kick boks ili kružni trening. Na ovaj način ćete sagorjeti kalorije i izgraditi zategnuto tijelo.

Ponavljate iste vježbe

Da li radite uvijek iste vježbe kada trenirate? Ovo je jedna od najvećih vježbi koje možete napraviti. Ponavljanje svaki put istog treninga će dovesti do gubitka kvalitetnih kilograma, dostići ćete limite koje nećete moći prevazići istim treningom, postat će vam dosadno i na kraju će vas sve to smoriti. Ključ je u tome da svaki put stavite izazov pred svoje mišiće tako što ćete dodati nove vježbe u svoj trening program. Razmislite o promjeni broja serija, ponavljanja ili pokreta u vašim vježbama.

Pokušavate skinuti salo samo sa jednog mjesta

Želite ravan stomak, okruglu zadnjicu i zategnute ruke? Ako je tako onda morate trenirati kompletno tijelo. Skidanje sala samo sa jednog mjesta na tijelu je mit. Nije moguće skinuti salo samo sa butina ili struka. Izvodite složene vježbe koje će pogađati više mišićnih grupa odjednom kao što su potisak za ramena, iskorak, mrtvo dizanje, sklekovi, zgibovi i čučanj. Ove vježbe jačaju vašu jezgru (stomak), definišu vaše tijelo i sagorijevaju višak kilograma. Također koriguju muskulaturne nejednakosti i poboljšavaju vaš fizički izgled u cjelini.

// workout.ba