Želite trenirati, međutim kratki ste s vremenom? Imate prebukiran raspored i ne stižete otići do teretane? Nema problema! Ne morate provesti sate u teretani kako biste ostali zdravi i u formi. Kratak I intenzivan trening može biti efikasan kao i vaš uobičajeni trening kada niste previše zauzeti. Ključ je u tome da trenirate visokim intenzitetom, sa kratkim pauzama i da tjerate sebe jače i jače svaku narednu seriju.

Odlazak u teretanu ima svoje prednosti. Imate pristup velikom broju sprava koje vam pružaju mogućnost da nabacite mišiće. Međutim, možda niste u mogućnosti da svaki dan idete u teretanu jer ste vremenski ograničeni. Iako vam treba možda svega 40 minuta da odradite trening, ipak vam treba još najmanje 15 minuta da dođete do teretane, 5-10 minuta da se presvućete i istuširate te još 15 minuta da se vratite kući.

Bez obzira koliko ste zauzeti ne odustajte od treninga. 20-minutni trening kod kuće će ubrzati vaš metabolizam, sagorjeti salo i stimulisati rast mišića. Sve dok radite prave vježbe bit će prostora da napredujete.

Ispod ćemo navesti brzi trening koji se može odraditi bilo gdje. Radi se o vježbama sa vlastitom težinom, a koje možete isprobati sljedeći put kada zaglavite kod kuće zbog nedostatka vremena.

Kratki kružni trening

Ovaj 20-minutni trening uključuje 6 različitih vježbi koje se trebaju izvoditi kružnu, sa minimalnim odmorom između serija. Ukoliko imate problema da odradite napisani broj ponavljanja, odmorite se 10-30 sekundi i zatim nastavite sa ponavljanjima. Odradite što veći broj krugova u periodu od 20 minuta. Odmorite se 2 minute nakon svakog kruga.

20minutni

* Stopala podignite na stolicu ili kauč.
** Omotajte peškir oko kvake od vrata. Uhvatite oba kraja peškira i veslajte.