Doručkujte

Preskakanje doručka povećava vjerojatnost da postanete pretili. Ne kaže se bez razloga da je doručak najvažniji obrok u danu. Što je vaš prvi obrok kvalitetniji, to ćete biti manje gladni poslije, pa ćete izbjeći nepotreban unos dodatnih kalorija. Pokazalo se da osobe koje ne doručkuju puno češće unose nezdravu hranu i to putem grickalica. Stručnjaci tvrde da doručak treba biti obrok kojim ćete unijeti 22 do 50% ukupnih kalorija.

Pijte kafu ili čaj

Kofein stimulira centralni nervni sistem, čime možete izbjeći ili barem smanjiti intenzitet dnevnog pada energije. Redovito konzumiranje kofeina u obliku čaja ili kafe može ubrzati metabolizam za 5 do 8%, što znači potrošnja dodatnih 98 do 174 kalorija dnevno.

Unosite vlakna

Istraživanja pokazuju da vlakna mogu ubrzati sagorijevanje masti za čak 30%. Preporučena dnevna doza je oko 25 grama. Stručnjaci tvrde da oni koji jedu više vlakana, dobivaju najmanje na težini.

Unosite hranu bogatu željezom

Željezo je neophodno za održavanje razine kisika u mišićima. Time potiče sagorijevanje kalorija. Željezo ćete pronaći u školjkama, nemasnom mesu, grahu, žitaricama i špinatu.

Unosite više vitamina D

Vitamin D je neophodan za očuvanje mišićnog tkiva, zbog čega će mišići moći sagorijevati kalorije, a vi izgubiti na težini. Najbolji izvori vitamina D su losos, tuna, mlijeko, žitarice i jaja.

Pijte mlijeko

Postoje neki dokazi da nedostatak kalcija, koji je čest kod mnogih žena, može usporiti metabolizam. Istraživanja su pokazala da konzumiranje kalcija putem mliječnih proizvoda kao što su nemasno mlijeko i niskomasni jogurt također mogu smanjiti apsorpciju masti iz drugih namirnica.

Jedite lubenicu

Lubenica je bogata aminokiselinom arginin, koja potiče sagorijevanje kalorija i mršavljenje. Istraživanja su pokazala da ova aminokiselina ubrzava potrošnju masnih kiselina. Osim lubenice, odlični izvori arginina su morski plodovi, orašasti plodovi i sjemenke.

Ostanite hidratizirani

Sve funkcije koje vaše tijelo obavlja, uključujući i vaš metabolizam, ovise o vodi. Ako ste dehidrirani, trošit ćete do 2% manje kalorija. Pijte barem 2 litre vode dnevno kako biste ostali hidratizirani i omogućili organizmu da neometano funkcionira.

Izvor: centar-zdravlja.net