Jedite!

Sagorjeti kalorije nećete uz pomoć izgladnjivanja, već uz pomoć unošenja hrane, ali hranjive. Na taj način ćete biti duže siti, unositi manje kalorija, a trošiti više. Izgladnjivanje će usporiti vaš metabolizam jer tijelo čuva sve kalorije kako bi stvorilo zalihu, a ta zaliha su masne naslage kojih se želite riješiti.

Nestašica hrane vašem organizmu šalje signal da počne trošiti mišićno tkivo. Manje mišićnog tkiva znači više mjesta za masno tkivo. Vaš metabolizam će se značajno usporiti, a masti će zauzeti veći dio tijela.

Pođite ranije spavati

San je organizmu nužno potreban. Dok vi spavate i odmarate, vaš organizam i dalje radi, ali u znatno manjoj mjeri. Osim količine sna, važno je i doba kada odlazite spavati. Jedno je istraživanje provedeno na skupini blizanaca identične građe. Ustanovili su da je blizanac, koji odlazi ranije spavati, znatno manje pod stresom i ima manje masnog tkiva.

Unosite proteine

Tijelo treba proteine kako bi osiguralo normalan rad mišića. Prehrani dodajte namirnice koje obiluju proteinima kao što su nemasno meso, orasi ili jogurt. Osim toga, pokazalo se da redovit unos proteina ubrzava sagorijevanje kalorija za čak 35%.

Povećajte unos organske hrane

Prehrana koja je prepuna onečišćivača kao što su sredstva za zaštitu biljaka, odnosno pesticidi, povećava razinu toksina koji ometaju energetski proces sagorijevanja kalorija. Drugim riječima, pesticidi vam otežavaju gubitak kilograma.

Naravno, nije uvijek lako naći ili si priuštiti organske proizvode. Međutim, probajte si priuštiti organske proizvode kada su u pitanju svježe namirnice kao što su breskve, jagode, celer, borovnice, paprika, špinat i grožđe. Naime, pokazalo se da baš te namirnice imaju najvišu razinu pesticida u supermarketima.

Krećite se!

Bilo da sjedite ili stojite na radnom mjestu, svakako trebate uvesti više kretanja izvan radnog vremena. Neaktivnost od 4 sata, što je samo pola prosječnog radnog vremena, izaziva isključivanje enzima koji kontrolira potrošnju masti i kolesterola. Da vi ovaj enzim ostao aktivan, probajte za vrijeme pauze na radnom mjestu šetati ili uključiti bilo kakvu aktivnost, koja ni ne treba biti naročito intenzivna.

Pijte hladnu vodu

Jednim istraživanjem se pokazalo da samo 6 čaša hladne vode dnevno može poboljšati rad metabolizma, koji će na taj način potrošiti i do 50 kalorija više, a to znači oko 5 kilograma godišnje i to bez ikakvog napora.

Jedite ljutu hranu

Izgleda da kapsaicin, sastojak koji daje ljut okus ljutoj paprici, također može ubrzati metabolizam. Jedna kašika ljute paprike će znatno ubrzati metabolizam za oko 23%, koji će sagorijevati kalorije čak i nekoliko sati nakon jela. Ljutu papriku možete dodati obrocima kako bi ubrzali potrošnju kalorija.