1. Nikad niste prestari da izgradite mišiće.

Naš najstariji klijent ima 93 godine i trenira dva puta sedmično dižući bučice od 5 kg. Godine nisu barijera da postanete snažniji.

  1. Mišić dehidriran svega 3% će izgubiti na snazi 10%.

Zato se uvijek trudite da ostanete hidratizirani.

  1. Što više mišića imate to će vaše tijelo trošiti više energije u fazi odmora.

Zato je povećanje mišićne mase odličan način da sagorijevate više sala. Sa više mišićne mase imate brži metabolizam, te će vaše tijelo više sagorijevati sala kada odmarate.

  1. Moguće je da sagorijevate salo i uporedo da dobivate na mišićima, isto tako je moguće da dobijete na kilaži, a izgubite salo.

Ne pridajite veliku važnost brojci na vagi, jer ona nije najbolje mjerilo vašeg napretka. Mnogo važnija mjera je ono od čega je vaše tijelo napravljeno.

  1. Postoji visoka korelacija između nivoa fizičke spreme ljudi koji su vama bliski i vaše fizičke spreme.

Zato se okružite ljudima koji vole da treniraju i budu spremni.

  1. Ljudi koji treniraju vani sagorijevaju više sala nego oni koji treniraju u zatvorenom prostoru.

Zato izađite u prirodu trčite i trenirajte. Pobjegnite od svakodnevnice koju nameće savremeni način života.

  1. Potrebno je duplo duže vremena da izgubite mišiće nego da ih dobijete.

Zato se isplati uložiti u izgradnju svog tijela.

  1. Ne postoji “najbolje” vrijeme za trening.

Najbolje vrijeme za trening je ono koje vama najviše odgovara. Znamo da se nije uvijek lako natjerati da trenirate, ali je važno da se posvetite sebi i svom zdravlju.

  1. Redovno vježbanje je povezano sa boljim seksualnim životom.

To bi trebao biti sasvim dovoljan razlog da vježbate! 🙂

  1. San je najvažniji faktor za sagorijevanje sala.

Istraživanja su pokazala da što više spavate sagorijevat ćete više sala. Što duže ostanete budni, više ćete usporavati metabolizam, jer vaš mozak nastoji da sačuva energiju. Određena istraživanja upućuju na to da je 8.5 sati optimalna količina sna.

// workout.ba