#Postavite realne ciljeve

Niko od nas ne može povećati težinu na benču za 5 kilograma svake sedmice, zbog toga je potrebno da postavimo dugoročne i realne ciljeve što se tiče povećanja težine.
(trening program za povećanje težine možete pročitati ovdje)

#2 Stegnite šipku što jače

Ukoliko stegnete šipku jače  osjećat ćete bolju kontrolu i to pomaže mišićima koji asistiraju kod benč potiska.

#3 Ojačati triceps, ramena i ruke

Trebate znati da vježbe na bench klupi nisu samo za prsa, nego i za ramena i tricepse. Veliki udio u benč potisku imaju vaši tricepsi iz tog razloga potrebno je da radite što veči broj vježbi za triceps. Što se tiče bicepsa on služi kao stabilizator kod benč potiska.

#4 Stegnite gluteuse i trbušne

Ako uradite ovo dodatno ćete stabilizirati tijelo i unaprijediti snagu potiska. Jako je bitno da gluteus ostane na klupi.

#5 Držite stopala na podu

Neka snaga dođe kroz stopala i noge. Ovo će ojačati luk koji napravite leđima, stabilizirati tijelo i fokusirati energiju ka gornjem dijelu tijela.

#6 Eksplodirajte prema gore

Čak i ako šipka ide sporo poenta je u tome da primjenjujete maksimalnu silu potiska.

#7 Fokusirajte se na negativna ponavljanja

Na kraju treninga izaberite težinu koju inače možete podići 2-3 puta sami. Važna napomena je da tempo bude što je moguće sporije pri spuštanju. Naša preporuka je da ovaj dio vježbanja ne radite sami , da je uvijek tu neko ko će vam pomoči pri izvođenju ove vježbe.

#8 Mentalno se podigni na viši nivo

Ovo je jedna od važnijih stvari. Ako u bilo koju vježbu uđete sa razmišljanjem da ne možete ispuniti određeni broj ponavljanja ili podići neku težinu, budite sigurni da nećete ni uspjeti. Iz tog razloga vodite se izrekom „Ono što je čovjekov um može zamisliti i vjerovati, to može i postići.”


#9 Napravite dugoročni plan i program vaših navika

Odabir vježbe, broj ponavljanja, intenzitet, težina , raspored vježbi, odmaranje, izbjegavanja pretreniranosti i drugi faktori utječu na uspješnost. Ukoliko pogriješite u jednom od njih, vrlo je moguće da nećete uspjeti u procesu povećanja težine na bench pressu.

#10 Jedite jedite i opet jedite

Iako je posljednji savjet na našoj listi on je možda jedan od najvažnijih. O uspjehu vašeg vježbanja veliku ulogu igra hrana koju unosite, proteini, ugljikohidrati, masti, suplementi. Zato jedite jedite i jedite zdravo i kvalitetno !