1. Postavite ciljeve

Određivanje ciljeva je motivirajući faktor koji vam je neophodan za početak treninga.
Na primjer , odredite cilj da želite da izgubite određeni broj kilograma ili da će te trčati 10 km bez odmora. Jako je bitno da svaki vaš cilj bude specifičan, također je jako bitno da budete realni u svojim ciljevima ali isto tako da ih učinite dovoljno teškim da budu izazov.

2. Tačan raspored treninga

Tačan raspored treninga će vam dati dnevni cilj koji trebate ispuniti. Ukoliko imate određeno vrijeme za trening, vjerovatno ćete se držati da tu odluku ispunite. Dobro strukturirani plan će povećati motivaciju i vaše šanse za uspjeh.

3. Ne pretjerujte sa treningom

Nemojte povećavati trajanje ili intenzitet svog treninga prebrzo jer će te uskoro postati nezainteresovani ili se povrijediti. Ovo je još jedan razlog da se pravi plan treninga.

4.Trenirajte s prijateljem

Ako se planirate naći sa nekim u teretani, morate se tu naći u tačno određeno vrijeme. Ne morate trenirati zajedno, mada neke ljude i to motivira. Jedno drugo ćete sigurno poticati da što bolje odradite trening.

5. Nagradite se

Postavite sebi sedmični ili mjesečni cilj i nagradite sebe svaki put kada taj cilj ostvarite. To mogu biti obične sitnice kao nagrade, na primjer jedan dan u mjesecu u kojem ćete moći jesti šta god poželite. Te nagrade će vam dati dodatnu motivaciju za trening.

6. Recite svima da trenirate

Neka svi vaši prijatelji, kolege i porodica znaju da ste započeli novi program treninga i da jedva čekate da vidite rezultate tog treninga. Sama pomisao da nećete uspjeti pomoći će vam da nastavite dalje sa treningom.

7. Ponovno se motivirajte

Jedan ili dva propuštena treninga nisu kraj svijeta, lako ćete se vratiti u rutinu. Ukoliko propustite cijelu sedmicu postavite sebi pitanje zašto izbjegavate teretanu. Zatim se sjetite razloga zašto je vježbanje potrebno i naglasite pozitivne strane.

8. Mjerite vaše rezultate

Mjerite rezultate i progres do cilja, ali ne pretjerano često. Možete jednom svake dvije sedmice uključit i vagu u ovaj proces ali ogledalo je najbolje mjerilo vašeg rezultata.

9. Obarajte rekorde

Kad postavite neki svoj lični rekord, recimo pretrčite pet kilometara bez prevelikog opterećenja ili podignete 80 kg 10 puta, postavite sebi novi izazov. Taj novi izazov će vam biti dovoljna motivacija da nastavite dalje da se trudite.

10. Vizualiziraj svoj uspjeh

Ako zamislite sebe kako postižete svoj cilj i kako ćete se osjećati kada to uradite, taj osjećaj i slike vašeg uspjeha će vam pomoći da postignete taj cilj.