1. Očistite kuhinju

Prva stvar koju trebate uraditi jeste da očistite kuhinju od hrane koju ne bi trebalo da jedete. Ukoliko se takva hrana nalazi u frižideru, posudama ili zamrzivaču, uzaludno je misliti da imate željeznu volju jer se u nekom momentu sigurno nećete moći suzdržati.

2. Kombinujte različite varijante kardio treninga

Stacionarni kardio trening kao što je stacionarno biciklo ili step sprava omogućit će vam da proces skidanja viška sala potraje duže, dok će intervalni trening ubrzati vaš metabolizam i ubrzati oksidaciju masti i nekoliko sati poslije treninga. Na pitanje koji tip treninga raditi, odgovor je da probate oba. Također, kardio trening bi kao i vaš trening sa težinama trebao da bude progresivno teži svaki put kada trenirate, jer današnji trening bi trebao nadmašiti jučerašnji barem u nekom svom dijelu.

3. Odradite trening cijelog tijela barem jednom sedmično

Mišljenja su podijeljena o tome koji trening dovodi do boljeg sagorijevanja masti da li je to trening cijelog tijela ili split trening. Trening cijelog tijela ubrzava vaš metabolizam po svakoj vježbi iz razloga što pogađate veći broj mišića.  Split trening vam omogućava da češće trenirate i pogađate svaku grupu mišiće jačim intenzitetom. Prijedlog je kombinacija oba sistema treninga, tako da svake sedmice odradite jedan trening cijelog tijela, jedan trening za gornji dio i jedan trening za donji dio tijela.

4. Dnevno pijte zeleni čaj

Tokom perioda sagorijevanja masti zeleni čaj bi trebao biti vaš prvi izbor za piće. Zeleni čaj ubrzava vaš metabolizam što vam omogućava sagorijevanje većeg broja kalorija dnevno. Također zeleni čaj je pun zdravih sastojaka te je poznat kao jedan od najbolji antioksidanata.Također s obzirom da sadrži i koefin možete ga koristiti kao energetsko piće tokom vaših treninga. O blagodatima zelenog čaja možete više pročitati ovdje.

5. Ubacite dva dana sedmično kada unosite veće količine ugljikohidrata

Jednu od stvari koje ljudi dovoljno ne koriste su dani za unođenje veće količine ugljikohidrata. Smanjenje ugljikohidrata će za većinu ljudi ubrzati process sagorijevanja masti, ali šta kada unos ugljikohidrata padne prenisko tokom dužeg vremenskog perioda, onda ćete dobiti suprotan efekat. Evo šta dešava: Nivo Leptina (hormon koji ima regulatornu ulogu kod unosa i potrošnje energije, uključujući apetit i glad, metabolizam i ponašanje) pada jače i brže kod ljudi koji koriste dietu sa smanjenim unosom ugljikohidrata nego kod ljudi koji imaju veći unos ugljikohidrata. Na kraju ovakav način ishrane završava povećanjem gladi i usporavanjem metabolizma.  Prema tome, možete imati svoje dane kada unosite manje ugljikohidarata, ali ubacitei dva dana kada se punite ugljikohidratima. Na ovaj način govorite svome tijelu da su ugljikohidrati uvijek tu, te ćete izbeći usporavanje metabolizma. Pored toga osjećat ćete se srećnije, jer ugljikohidrati utiču na mozak da luči serotonin koji predstavlja ključni hormone za dobro rasploženje.

6. Spavajte dovoljno

Spavanje je još jedan od elemenata u programu sagorijevanja viška sala koji je itekako podcijenjen. Ako ne spavate dovoljno vaš nivo inzulina će opasti, što znači da će hormon postati manje efikasan u prenošenju glukoze iz krvi u vaše ćelije. U tom slučaju organizam će pumpati još inzulina kako bi odradilo taj posao, što znači dodatno sakupljanje masti. Također vaše ćelije neće dobiti dovoljno glukoze što će rezultirati željom za dodatnim ugljikohidratima i lošim vježbanjem.

7. Povećajte unos proteina za 10-20%

Povećanjem unosa proteina smanjit ćete osjećaj gladi. Osim toga prilikom procesa sagorijevanja masti gubi se i određeni procenat mišića, unos proteina će pomoći da se taj gubitak svede na minimum.

8. Praktikujte jogu

Jedan od najvećih neprijatelja savremenog čovjeka je stress. Joga je dokazano jedan od najboljih načina da se oslobodite stresa. Praktikovanje joga časova barem jednom sedmično će vam sigurno pomoći da se bolje upoznate sa svojim tijelom i usvojite dodatne zdrave navike koje će vam pomoći da donosite pametnije odluke prilikom planiranja vaše diete. Joga će vam također pomoći u opuštanju i istezanju mišića te poboljšati vaše rezultate u teretani.

9. Pijte jednu čašu vode prije svakog obroka

Ovo je odlična tehnika ako se borite sa sobom da smanjite unos hrane.Korisna je iz više razloga:

  • Hidratiziranost osigurava da vaš metabolizam funkcioniše brzo.
  • Unošenjem vode ispunit ćete jedan dio želudca što će značiti manji unos kalorija tokom obroka.
  • U slučajevima kada vam se javi potreba za određenom kaloričnom hranom dodajte komadić limuna u čašu vode i vidjet ćete kako želja za bilo kojom hranom nestaje.

10. Uzimajte hranu u njihovom prirodnom obliku ako je to moguće

Posljednji savjet koji će dodatno poboljšati kvalitetu vaše dijete jeste da uzimate namirnice u njihovom prirodnom obliku, kao što su voće i povrće. Razlog za to jeste što namirnice u svom najboljem prirodnom obliku sadrže najbolje nutritivne vrijednosti.