U nedavnom istraživanju koje se odnosi na efektivnost kružnog treninga visokog intenziteta, koje je objavljeno na Američkom univerzitetu sportske medicine, istražitelji su kreirali trening rutinu koja se može odraditi bilo gdje za nešto manje od 10 minuta.

Vježbe u ovom visokointenzivnom treningu koji traje 10 minuta se rade u intervalima od 30 sekundi svaka vježba, a između vježbi se pravi pauza od 20 sekundi.

10-minutni trening

Trening se sastoji od 12 vježbi uključujući:

Jumping Jacks
Plank
Bočni plank
Sklekove
Sklekovi sa rotacijom
Trbušnjaci
Čučnjevi
Step-up na stolicu
Propadanja
Sjedanje uz zid
Trčanje u mjestu
Iskorak

Iako se radi o kratkom kružnom treningu, zasigurno će vam pomoći da održite dobru formu i vaš metabolizam ubrzanim, ovisno o tome koliko puta sedmično budete trenirali. Ovu varijantu treninga mogu koristiti vježbači koji nemaju dovoljno vremena da stignu u teretanu, a pri tome žele ostati u formi.

Preporučljiv je i osoboma koje često putuju, a koje žele odraditi neki brzi trening.

Nakon što odradite krug, možete ga ponoviti još par puta sa nekoliko minuta odmora između krugova.

Napomena: visokointenzivne kružne treninge bi trebalo da rade vježbači koji imaju određenog iskustva u treningu. Osobe koje nisu navikle na intenzivnu fizičku aktivnost ne bi trebale koristiti ovaj trening program.

Iako se u posljednje vrijeme treninzi visokog intenziteta promovišu za svakoga, sa jakom marketinškom kampanjom o tome koliko je kratko vremena potrebno da se trening odradi, ipak ovaj vid treninga još uvijek nije shvaćen na najbolji način. Iako ovaj trening traje manje od 10 minuta- intenzitet je izuzetno visok što svakako nije ugodno i može predstavljati izazov čak i za naprednije vježbače.

Ali za vježbače sa umjerenim i većim iskustvom, ovaj 10-minutni trening može biti odlično sredstvo za održavanje dobre forme, sagorijevanje sala i ubrzavanje metabolizma.

// workout.ba